Aplicatia HR Executive este un program de resurse umane conceput in asa fel incat sa ofere utilizatorului un cat mai mare control asupra generarii de rapoarte si situatii.
In acest scop, listele de entitati disponibile in aplicatie (persoane angajate, colaboratori, consultanti, parteneri, contracte etc.) ofera posibilitatea imbunatatirii activitatii de gestiune a resurselor umane prin generararea de situatii prin selectarea la nivel de utilizator a coloanelor vizibile si filtrarilor multiple.
Modulul Rapoarte a fost conceput pentru a oferi sprijinul necesar companiilor, pentru desfasurarea activitatilor de management intr-o maniera cat mai profesionala. Aplicatia HR Executiv permite, prin intermediul modulului de Rapoarte, rularea raportelor statistice si a situatiilor necesare departamentelor de resurse umane in vederea administrarii personalului .
Beneficiile folosirii acestui modul:
De asemenea, modulul rapoarte permite generarea rapida si usoara a documentelor de interes general, de tipul adeverintelor precompletate (adeverinte pentru medic de familie, adeverinta somaj, etc.), fiind un beneficiu adus angajatilor prin reducerea timpului de eliberare a unor astfel de documente.
Modulul Alerte reprezinta un sistem de atentionare in cazul unor actiuni care trebuie interprinse, intr-un interval de timp bine stabilit. In cadrul acestui modul, alertele e-mail pot fi configurate de catre administratorul aplicatiei, in interfata, astfel incat fiecare utilizator sa fie informat intodeauna, la timp, in legatura cu evenimetele, actiunile la care trebuie sa participe, acte, contracte care expira etc.
Folosind modulul de Alerte existent in programul de resurse umane, compania dumneavoastra va avea urmatoarele beneficii:
Toate functionalitatile de raportare din cadrul software-ului de resurse umane HR Executive au fost create special de catre Ka & Te Associates pe baza feedback-ului de la clientii nostri in decursul unei perioade de cel putin 5 ani, astfel incat sa satisfaca toate necesitatile de business din cadrul companiei lor.
Pentru proiectarea instrumentelor de raportare din cadrul HR Executive, echipa noastra de dezvoltare a petrecut foarte mult timp cu clientii nostri discutand obiectivele cheie pe care trebuie sa le indeplineasca modulul de raportare si analiza, astfel incat sa oferim un instrument puternic de raportare, dar si usor de utilizat.
Pe baza feedback-ului obtinut de la clientii nostri, am realizat ca multe instrumente de raportare din diverse aplicatii presupun o cunoastere a bazei de date, pe care utilizatorii obisnuiti nu o au in mod normal. In cadrul programului de resurse umane HR Executive, rapoartele pot fi sortate foarte usor si reprezentate grafic. Fiecare coloana poate fi sortata cu un simplu click. Acest lucru permite manipularea datelor pe o baza ad-hoc, inca din ecranele principale ale aplicatiei, fara editare suplimentara sau rularea de rapoarte. Se ofera astfel utilizatorului multiple posibilitati de a-si crea mult mai rapid si mai eficient propriile rapoarte prin interogari, afisari, sortari, filtre sau grupari de diverse date si informatii.
De asemenea, cu ajutorul unui singur click rapoartele pot fi exportate in Excel, de unde pot fi in continuare sortate si manipulate in functie de cerinte.
Aplicatia HR Executive ofera o gama larga de rapoarte standard care vine in intampinarea cerintelor dumneavoastra de raportare catre managementul companiei.