HR Executive pune la dispozitia dumneavoastra toate elementele necesare gestionarii resurselor umane. Avand functionalitati usor de folosit si oferind posibilitatea vizualizarii in timp real a datelor actualizate din oricare dintre locatiile companiei dumneavoastra, HR Executive ofera o metoda comoda si accesibila de creare a rapoartelor si situatiilor necesare functionarii tuturor departamentelor in fiecare zi.
Personal - modulul este folosit pentru gestionarea informatiilor complete ale angajatilor companiei, a candidatilor care au aplicat pentru posturile vacante, a trainerilor cu care lucreaza compania, a consultantilor, a angajatilor care au parasit compania, dar si a fostilor salariati care sunt inscrisi in programul de outplacement al companiei.
Datorita sistemului de lucru integrat, software-ul de resurse umane HR Executive realizeaza o comunicare mult mai buna pe anumite procese de aprobare ce necesita implicarea mai multor actori din cadrul companiei. Se pot configura si dezvolta diverse tipuri de fluxuri interne de aprobare sau de urmarire a documentelor in functie de necesitatile dumneavoastra: adeverinte, inlocuitori angajati, evaluare, recrutare, concedii, documentatie pentru banca, etc.
Aditional, in cadrul acestui modul veti putea administra:
Training si Formare – HR Executive permite inregistarea datelor cu privire la tipurile de training (realizate sau planificate), formulare de evaluare a cursantilor ,si a trainerilor si companiile furnizoare de astfel de servicii.
Modulul Training asigura eficientizarea tuturor activitatilor necesare derularii activitatilor de training, incepand cu procesul de planificare a necesarului de competente pe fiecare angajat, echipa sau departament, evaluarea programelor de training si a furnizorilor acestora, centralizarea duratelor de pregatire, executia efectiva si evaluarea rezultatelor obtinute.
Performanta - in cadrul acestor seturi de module se pot defini dimensiuni de analiza a performantei pentru fiecare post in parte, precum si actiunile sau obiectivele care se doresc a fi intreprinse/atinse atat la nivel de divizie/departament cat si la nivel de persoana.
Modulul ofera o flexibilitate totala prin posibilitatea generarii si utilizarii oricarui tip de formular de evaluare, inclusiv pentru obtinerea feed-back-ului din partea persoanelor externe companiei (cum ar fi partenerii, clientii si/sau furnizorii companiei).
Acest modul acopera intregul proces de evaluare al companiei, indiferent de sistemul de evaluare folosit. Gradul ridicat de configurabilitate al aplicatiei permite definirea de criterii si metode proprii de evaluare cat si implementarea unor scheme standard utilizate in practica internationala.
Pontaj – Modulul de pontaj permite introducerea in mod manual sau gestionarea automata a datelor, analiza si interpretarea datelor conform politicilor de pontaj definite in companie, oferind o imagine corecta a activitatii fiecarui angajat prin cuantifiacarea timpului efectiv lucrat.
Acest modul permite reducerea timpului necesar inregistrarii si revizuirii pontajelor cu pana la 80% - Revizuirea unui pontaj dureaza in medie 5 minute, insa acest timp este redus la aproximativ un minut in urma utilizarii unui sistem automat.
SelfService - definit ca site-ul departamentului de resurse umane, asigura faptul ca intreaga aplicatie joaca un rol important in cresterea transparentei in companie, in imbunatatirea comunicarii si motivarii, in cunoasterea rolurilor si responsabilitatilor, orientate spre motivarea, implicarea si responsabilizarea angajatilor.
Joburi si recrutare – Recrutarea reprezinta un proces de cautare, analiza, identificare, localizare si atragere a potentialilor candidati dintre care se vor selecta cei mai competitivi si care corespund cel mai bine cerintelor si intereselor companiei. In cadrul HR Executive, recrutarea nu este privita ca o activitate de sine statatoare, ci ca parte dintr-un proces de planificare a fortei de munca, in contextul mai general al managementului strategic al unei companii, avand drept principal scop cresterea performantelor companiei.
Outplacement si consiliere – aplicatia HR Executive pune la dispozitia fiecarei companii toate functionaliatile necesare gestionarii procesului de outplacement. Outplacement-ul reprezinta o modalitate de asistare a salariatilor disponibilizati, inlesnindu-le transferul catre un alt loc de munca. Outplacement-ul nu consta doar identificarea unui nou loc de munca, ci si consilierea, evaluarea si dupa caz reorientarea profesionala.
Contract management - Prin modulele dedicate contact management-ului, HR Executive asigura o gestionare centralizata a documentelor contractuale permitand definirea unui punct unic de control. Oferind o vizibilitate crescuta, aplicatia va ajuta sa va asigurati ca documentele contractuale si procesul de management al acestora sunt conform standardelor si obiectivelor dumneavoastra de business.
Bugete - ofera toate functionalitatile necesare unui software de bugete privind construirea acestora departamentelor de resurse umane, plecand de la planificarea actiunilor critice necesare sustinerii obiectivelor strategice, cum ar fi asigurarea competentelor si a planurilor de evaluare de performanta, si pana la activitatile operationale necesare asigurarii resurselor umane, a trainingurilor sau a salarizarii si administrarii de personal.
Rapoarte - Modulul de Raportare din cadrul HR Executive simplifica principala provocare a unui departament de resurse umane: extragerea din intreaga baza de date a situatiilor care sa ilustreze evolutia si dinamica resurselor umane, a bugetului de salarii, a orelor lucrate efectiv de catre angajatii companiei, evolutia competentelor, bugetele de timp alocate cursurilor de pregatire interna sau externa, sau eficienta investitiilor in dezvoltarea capitalului uman.
Declaratii ITM / Revisal - Una dintre principalele atributii ale departamentului de resurse umane este gestionarea documentelor si raportarilor obligatorii cerute de stat, dar si mentinerea conformitatii acestora cu legislatia in vigoare. Orice document sau raportare facuta in alt format decat cel cerut de catre stat, sau care nu include anumite informatii necesare, poate duce la respingerea raportarii si,implicit, la cresterea timpului si costurilor dedicate acestui proces.
Alerte - in cadrul acestui modul se pot customiza, pe baza unor parametri flexibili, o serie de mesaje de avertizare care se doresc a fi trimise/primite, in cazul in care anumite actiuni au loc. Modulul alerte este un sistem de alertare a unor evenimente sau actiuni care ar trebui intreprinse intr-un interval de timp bine definit. Alertele sunt perfect configurabile, putand fi create sau citite doar de catre utilizatori cu anumite drepturi, conform politicii interne a companiei.
Evenimente - intalnirile generate in urma diferitelor procese ce au loc in cadrul departamentului de resurse umane(recrutare si selectie, training sau outplacement) pot fi usor inregistrate si urmarite in acest modul. Modulul permite vizualizarea calendarului de evenimente la nivelul companiei sau la nivelul angajatului, precum si programarea salilor de intalnire.
Cereri - Cererile venite din partea angajatilor privind obtinerea unor documente ce sunt in responsabilitatea departamentului HR primesc un raspuns mult mai rapid datorita generarii la cerere a actelor solicitate: adeverinte de venit, cereri de concediu, copii dupa cartile de munca si actele aditionale, certificari individuale, fise de post, etc. De asemenea, modulul permite angajatilor emiterea de solicitari cu privire la coaching, resurse de orice tip necesare desfasurarii activitatii, training-uri, etc.
Biblioteca – Managementul documentelor de HR reprezinta una dintre activitatile mari consumatoare de timp pentru departamentul de resurse umane. Acest modul de document management permite gestionarea tuturor documentelor oferind angajatilor acces rapid si sigur la ultimile versiuni de documente.